امید بخش ترین نیرو!

طبقه بندی موضوعی

دلم تنگ است ...

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۵۹ ب.ظ
دلم تنگ است...

در آن کرانه که دل با ستاره همزاد است
به من اجازه ی پر زدن داده است

***
درآن کرانه که همواره یک نفر آنجاست
که در پذیرش مهمان همیشه آماده است

***
در آن کرانه که خورشید پیش یک گنبد
بدون رنگ ز بازار حسن افتاده ست

***
همیشه از تو سرودن چه سخت و شیرین است
شبیه تیشه زدن سخت فرهاد است

***
سوال می کند از خود هنوز آهویی
که بین دام و نگاهت کدام صیاد است؟

***
دلم که دست خودم نیست این دل غمگین
همان دلی است که جا مانده در گهرشاد است

***
بدون فن غزل بی کنایه می گوییم
دلم برای تو تنگ است ،شعر من ساده ست


                                                                                                     سید حمید ر ضا برقعی
التماس دعا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۲۲
سهیل حاجی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی