امید بخش ترین نیرو!

طبقه بندی موضوعی

این مطلب به اشک نیاز دارد ...

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ق.ظ

زیبایی مطالبی که نگاشته شده مجال بیان مطلبی را نمی دهد ...

این مطالب به اشک نیاز دارد، در هنگام خواندن ، خود را از آن دریغ نکنید...


در راه تو

من مسئولیت تام دارم که در مقابل شداید و بلایا بایستم ، تمام ناراحتی ها را تحمل کنم رنجها را بپذیرم ، چون شمع بسوزم و راه را برای دیگران روشن کنم .

ای خدا، من باید از نظر علم از همه برتر باشم تا مبادا که دشمنان ، مرا از این راه طعنه زنند . باید به آن سنگ دلانی که علم را بهانه کرده و به دیگران فخر می فروشند ثابت کنم که خاک پای من هم نخواهند شد . باید همه آن تیره دلان مغرور و متکبر را به زانو در آورم ، آنگاه خود خاضع ترین و افتاده ترین فرد روی زمین باشم .

ای خدای بزرگ ، این ها که از تو می خواهم چیزهائیست که فقط می خواهم در راه تو به کار اندازم و تو خوب می دانی که استعداد آن را داشته ام .

تو ای خدای من ، می دانی که جز راه تو و کمال و جمال تو آرزویی ندارم ، آنچه می خواهم آن چیزی است که تو دستور داده ای و می دانی که عزت و ذلت به دست توست و می دانم که بی تو هیچ ام و خالصانه از تو تقاضای کمک و دستگیری دارم .

حتی یک لحظه

ای مادر هنگامی که فرودگاه تهران را ترک می گفتم تو حاضر شدی و هنگام خداحافظی گفتی (( ای مصطفی ، من تو را بزرگ کردم ، با جان و شیره خود تو را پرورش دادم و اکنون که می روی از تو هیچ نمی خواهم و هیچ انتظاری از تو ندارم ، فقط یک وصیت می کنم و آن این که خدای بزرگ را فراموش نکنی . ))

ای مادر ، بعد از ۲۲ سال به میهن عزیز خود باز می گردم و به تو اطمینان می دهم که در این مدت دراز حتی یک لحظه خدا را فراموش نکردم ، عشق او آن قدر با تار و پود وجودم آمیخته بود که یک لحظه حیات من بدون حضور او میسر نبود .

بخش هایی از آخرین نگاشته های شهید مصطفی چمران - دهلاویه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۷
سهیل حاجی پور

نظرات  (۵)

۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۵:۲۳ علایی فرد
پروردگارا
به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم
دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم
بینش ده تا تفاوت این دو را بدانم
مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند
............................
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۸ محسن محدرضاپورطبری
واقعا جای تامل داره

نوشته های وبلاگت آرامش بخش و حاوی نکات مثبتی است

منتظر نگاه شما در وبلاگم هستم
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۶ علی متین فر
سلام
 آدرس وبلاگم به sekseke.blogfa.com تغییر کرده
یا علی
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۷ محسن محدرضاپورطبری
سلام به دوست خوبم

دیگر انتظار ها به سر آمد. اولین قسمت از داستان سفر به قلب تهران در سایت بارگذاری شد. منتظر دیدار شما هستم

همچنین از این به بعد هر 3 روز وبسایتم به روزه
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۰ محسن محدرضاپورطبری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی