امید بخش ترین نیرو!

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

زیبایی مطالبی که نگاشته شده مجال بیان مطلبی را نمی دهد ...

این مطالب به اشک نیاز دارد، در هنگام خواندن ، خود را از آن دریغ نکنید...


در راه تو

من مسئولیت تام دارم که در مقابل شداید و بلایا بایستم ، تمام ناراحتی ها را تحمل کنم رنجها را بپذیرم ، چون شمع بسوزم و راه را برای دیگران روشن کنم .

ای خدا، من باید از نظر علم از همه برتر باشم تا مبادا که دشمنان ، مرا از این راه طعنه زنند . باید به آن سنگ دلانی که علم را بهانه کرده و به دیگران فخر می فروشند ثابت کنم که خاک پای من هم نخواهند شد . باید همه آن تیره دلان مغرور و متکبر را به زانو در آورم ، آنگاه خود خاضع ترین و افتاده ترین فرد روی زمین باشم .

ای خدای بزرگ ، این ها که از تو می خواهم چیزهائیست که فقط می خواهم در راه تو به کار اندازم و تو خوب می دانی که استعداد آن را داشته ام .

تو ای خدای من ، می دانی که جز راه تو و کمال و جمال تو آرزویی ندارم ، آنچه می خواهم آن چیزی است که تو دستور داده ای و می دانی که عزت و ذلت به دست توست و می دانم که بی تو هیچ ام و خالصانه از تو تقاضای کمک و دستگیری دارم .

حتی یک لحظه

ای مادر هنگامی که فرودگاه تهران را ترک می گفتم تو حاضر شدی و هنگام خداحافظی گفتی (( ای مصطفی ، من تو را بزرگ کردم ، با جان و شیره خود تو را پرورش دادم و اکنون که می روی از تو هیچ نمی خواهم و هیچ انتظاری از تو ندارم ، فقط یک وصیت می کنم و آن این که خدای بزرگ را فراموش نکنی . ))

ای مادر ، بعد از ۲۲ سال به میهن عزیز خود باز می گردم و به تو اطمینان می دهم که در این مدت دراز حتی یک لحظه خدا را فراموش نکردم ، عشق او آن قدر با تار و پود وجودم آمیخته بود که یک لحظه حیات من بدون حضور او میسر نبود .

بخش هایی از آخرین نگاشته های شهید مصطفی چمران - دهلاویه

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۵
سهیل حاجی پور

آندلس تاریخ تاسیس و زوال یک حکومت اسلامی است، حکومتی که با 12 هزار نفر سرباز به وجود آمد و به مدت 800 سال از پیشرفته و متمدن ترین حکومت های زمان خویش بود...

دریافت


آهنگ ها :

 رقص مرگ دانلود


مشق عشقدریافت


بهارم


مشق خون

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۶
سهیل حاجی پور