امید بخش ترین نیرو!

طبقه بندی موضوعی

بى‌تفاوتى و خونسردى جایز نیست

دوشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ

سخنان آقا :

در حرکت عظیم ملت ایران، نسل جوان باید پیشرو باشد. براى نسل جوان - بخصوص نسل جوان دانشجو - بى‌تفاوتى و خونسردى جایز نیست. آن جوانى که به سرنوشت کشور نیندیشد و حوادث و خصومتهایى را که نسبت به کشورش در دنیا سازماندهى مى‌شود، نبیند و نسبت به آنها نجوشد و نخروشد، آن جوان لایق این نیست که نام جوان شهروند یک ملت انقلابى را روى خودش بگذارد. روح جوان، آن روح پر تپشى است که در سختیها، به داد کشور و ملت رسید و آنها را نجات داد.

سلام - راستش از وقتی که از چند سال پیش به دانشگاه رفتم موضوع بی تفاوتی همکلاسی هام نسبت به موضوعات مختلف خیلی اذیتم می کرد

نمی دونم چرا این روحیه بوجود اومده ولی هر چی که هست باعث درجا زندن این مملکت می شه

متاسفانه چند وقتیه این روحیه رو تو هم کیشای خودم هم می بینم

بچه هایی که ادعای بسیجی بودن دارن

خودشون رو مدافع این نظام می دونن

ولی نمی دونم می تونیم با این روحیه این ادعاها رو بکنیم یا نه!

اصلا شدیم مثل یخچال

یه یخچال بزرگ ۲ دره

هم خودمون رو فریز می کنیم و هم دوروریامون رو

راستش وقتی توقع بالاترین شخصیت این مملکت رو از این جوون ها یخ زده و فریز شده می بینم بیشتر حسرت می خورم

تو رو خدا به خودمون بیایم

ببینیم کجاییم

به کجا باید برسیم

و برای رسیدن به هدف چه باید کرد

شاید این اولین و آخرین باری باشه که ایجور می نویسم

چون راستش ازاین نوع  حرف زدن زیاد خوشم نمی یاد

حس می کنم دارم نا امیدی رو ترویج می کنم

ولی خوب بعضی وقت ها برای اینکه یه دورخیزی بکنیم و با یه جهش به هدفمون نزدیک بشیم نیاز که وضعیت رو بسنجیم

این از اون نوعش بود

یا علی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۰۴
سهیل حاجی پور

نظرات  (۱)

۰۴ بهمن ۹۰ ، ۱۹:۴۵ ســربازجـنگ نــرم◄◄
سلام بر شما دوست عزیز
وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
وقت کردی یه سر به ما بزن
منتظر حضور گرمتون هستم
راستی نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟
اگه موافق بودی منو با اسم ســربازجـنگ نــرم◄◄ لینک کن وبعدش خبرم کن تا منم شما رو لینک کنم
در پایان اگر قابل دونستید در نظر سنجی های ما نیز شرکت کنید.
پایدار باشید
یازینب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی